Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, June 1, 2011

Preggy moment

soon that i know i pregnant on still flying kunun nk cari duit lagi la lagi perut ku nie dapat disembunyi kan (^-*)fly punya fly one fine day ada brown spot keluar dari miss V aku ingat perkara biasa tap bila tnya segelintir rakan2 aku yg pernh ada pengalaman diaorg semua surh aku pegi jumpa doc...so nak tak nk off days aku g jumpa my Gyne Doc Bedi..then doc tu pon chek la tetiba dia cakap mcm nie"yes aini ure bleeding n ure womb is not strong"ya allah time tu aku xtau nk cakap apa aku ingat aku akan kehilang baby yg aku kandung tu..butttttt aku tnya doc baby aku ok ka dia kata still ok dont worried what u should do now is balik umah makan n tidoq ja hehehe..sbb kan womb aku tu xkuat aku xleh byk berjln kena duduk diam2 je kat umah hee best kan bestt wooo...!!!!pastu doc ada tanya lagi"aini u xder ke muntah-muntah pagi2 semua"?aku degan bangganya cakapa xder pon doc HeHeHeee....

Disebabkan takbur sgt2 ambik habuan sok tu kophem la aku muntah waaaaa dh lama xrasa seksa muntah dulu2 pon muntah sbb demam panas yg agak teruk bru la muntah keluaq KUNING2 tu ini tidak disaat tu ku muntah selalu bkn saja morning sicknss segala afternoo evening semua ada..pendek kata perut kosong sikit mesti muntah bagai nk rak kalau keluar jejaln pon aku kena spare plastik beg dlm handbeg aku tu..aihh penat woo muntah sana sini2...

ni aku preggy nk masuk 5month hee xnmpk perut sgt kan!!
selepas episode muntah agak2 nk berakhir kandungn aku cecah nk masuk 5bln mcm tu la....tu ada gamabr aku sertakan...kunu slim lagi la daaaa slim kerrr!!!!ok takat sini saja nnt aku smbung lagi ok!!!babai

No comments:

Post a Comment