Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, July 20, 2012

70 Oz EBM ku musnah

hello mummy's semua lama sungguh diri ku ini tdk meng-update blog ku ini hehe sorry yer mmg xder masa sgt2 nk dijadikan cerita harini aku kemas2 peti ais dirumah ibu ku ini tgk2 ehh ada ebm yg dah tamat tempohnyer korek2 punya korek byk juga botol aku jumpa dlm 14botol yg kesemua adalah 5oz setiap botol 5oz x 14bottle=70oz sob sob byk giler tuh rasa sebak pon ada mengenangkan saat aku nk kumpul susu tuh bknnya senang mcm tu jer nk kena buang....!!!!pastu nasib aku terfikir aku penah baca dekat KIM dulu ada satu ibu ni dia mandikan ank dia dgn susu yg dh tamat tempoh drpd terbuang mcm tu jer xpon siram jer ke pokok tingggggg is a good idea besok aku ingt aku nk mandikan si areef zyad ni dengan air susu itu hehe semoga makin bertambah susu ku ini untuk menyusukan anak teruna aku ini sehingga usia beliau 2yrs+ ameen


ni haa susu2 yg dh luput





No comments:

Post a Comment