Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Saturday, March 3, 2012

Areef Zyad 1st birthday party

hello mom's agak lama aku xmengjenguh blog ku ni ala2 nk berkulat la gak kan hehe anyway just want to share wth all of u my precious zyad just turning 1 on the28/2/2012 ohh my kejap sgt kan masa berlalu rasa mcm bru jer bersalinkan  zyad semlm n now dia dh boleh berjln n buat mcm2 benda tap yg sedihnya masa hari bday dia aku xdpt sambut seperti biasa aku bertugas after tht aku dh apply leave untuk buat small bday party untk zyad ku ini so this is the day 3/3/2012 mcm2 la aku dgn adik ku ni plan so excited tap xla meriah seperti yg korang sangkakn tap goodies bag kena la ada kan sebb zaman kita org kecik2 benda ni semua xder so teringin sgt kita org  pon buat la hehe...ok mari kita view sedikit pic yg aku ambik ni!!! terlalu busy sgt layan org sampai xsmpt nk snap byk photo actually

a pic after tahlil ammi n mama zyad

apa yg ada dlm areef goodies bag hehe

hampir siap hehe abaikan kami berdua yg sgt selekeh ini

sedikit deco

jeng jeng is his bday cake Safari theme 

view from the top

mkanan ringan untuk kanak2

bday Boy

mummies club

my sis in law n me

hadiah areef ada lagi actually tap xckup tmp so separuh dlm bilik 

org kuat majlis kununya  la hehe

she is my bestie from school lagi cun kan  n now she preggy 5mth n guess wht is a boyyyy

finally ada la pic daddy tap agak selekeh sbb penat buat keje kot n si areef  kalut nk turun dh tuh
ok uallsss harap korang enjoy dgn pic aku nih hehe selamat mlm nk tido dah ni owhh ya aku berjaya BF kan zyad more then 1year alhamdullh target aku telah capai semoga aku dpt teruskn lagi penyusuan ini dgn lebih lama aminn xoxo..

2 comments: