Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Saturday, February 11, 2012

when daddy start to missing little zyad!!!!!

hello mommy's aku bru blk keja tetiba ada masa lapang skit nk meng~update  blog ni since little zyad xder dh blk penang wth my mom,baru2 ni agak lama zyad tggl dgn aku n hubby dekat kl sebab mak aku ada kejer skit so dia bawa la zyad dgn adk pompuan aku dtg sekali so diorg tggl lebih seminggu gak hubby pon ada ambil cuti sbb nk jaga zyad tap aku xder la cuti smp pnjng ada hari2 yg aku kena keja so hari yg aku kena keja or nite stop hubby mengambil alih jaga zyad dr my mom so pada ketido,mkn,minum n mandi zyad semua hubby yg lakukan zyad pandai ambik hati hubby aku dgn suka buat muka kesian dia nnt suruh  daddy dia dukung dia la bila daddy baring2 dia nnt pegi baring sekali kiss kiss daddy dia amboiii kemain dia ambil hati daddy dia so pada hari yg diorg nk blk penang aku xder kt kl aku kena keja nite stop kota bharu so bila smp hotel aku terus call mak aku tnya diorg dh smp mana perjalnan diorg ke penang tuh mak aku terus cerita aku masa mak aku nk bertolak ke penang tuh hubby hantar la zyad mak aku n adik pompuan aku smp ke keta sebelom masuk keta hubby dukung zyad kiss dia smbil bg good bye kiss sekali hubby pon terus pasing zyad dekat mak aku time tuh zyad meronta nagis sagt2 tgk daddy dia xnk ikut mak aku blk smbil keta berjln hubby aku nmpk dia still nagis dlm keta smp hubby aku xsmp hati nk tgk hubby terus toleh cepat2 sbb dia sedih sgt2 tgk zyad nagis...ishhhh aku sedih sgt tulis kisah nih smbil mengalir air mata aku menaip skg hubby dh strt rasa n faham apa yg aku rasa selama ni dulu dia selalu pujuk aku sbb aku sedih skg dia pula tgk setiap sudut umah dia terbyg zyad merata2 dgn aktiviti yg zyad suka buat...so hari ni hubby cuti dia ckp aku dia bgun awl tap jd mcm org bodo otak jem sbb miss sgt2 kat zyad sbb setiap pagi zyad yg gerak dia..sedih kan tap kena terima hakikat yg zyad terpaksa berjauhan dgn ammi n daddy is not we dont love u we love u infinity tap punca rezeki disini n ammi xpercaya org lain untuk jaga zyad tu ja...
ni pic zyad nk ikut ammi p keja kesian sgt dia muka time ni ,
time ni adik aku yg take pic bila suruh zyad tgk camera dia xnk tgk dia nk tgk muka aku jer time ni  mesti dia igt  aku nk bwa dia jln2 tapi dia xtahu aku nk pegi keje
                            

1 comment: