Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, May 31, 2012

Chicken Pox la Pula si tecik zyad niiii....

hello mummy semua agak lama x update blog ku ni biasa la xder masa pon kdng2 nk tgk pc ..owhh ya si tecik zyad ku ini baru2 ni selepas demam cirit birit baik selepas seminggu kena pula chx pox ni "wahai la ank ammi ni nk membesar mcm2 penyakit ziarah kamu yerr..."kena la ammi ambik cuti lagi nk menjaga dia nasib la si zyad ni kena chx poc yg jenis kecil2 jer ala2 ruam tap kt mulot dia mmg agak teruk naik bintik2 tuh dh mcm angelina jolie aku tgk dia ni..hehe kadng2 tu kesian la sbb mlm2 nk tido dia xselesa sbb gatal2 kan tido pon xjerap sgt..bila pegi doctor boleh pula doctor ckp xder ubt sebenarnya  campak nih dia cuma bg calamine lotion jer suruh sapu alhamdullih selepas seminggu dah baik chx pox zyad ni nasib xjadi yg besar2 punya kalau tak berparut la ank teruna ammi sorng ni hehe..so si zyad dh kembali aktif seperti biasa ammi pon boleh ler pegi kerja dengan senang hati"senang ker hati asyik tggl ank jer'????xsenang tap terpaksa hubby dh ckp dgn aku suruh aku berhenti keje jaga sitecik zyad ni ehmmm biar aku pikirkan dulu...ok mummy's wassalam nk kasi si tecik zyad ni tido kejap since aku balik penang ni aku la yg menjaganyer...owh yer lupa pula nk mengambil pic masa zyad kena campak busy menjaga zyad smp camera pon lupa nk sentuh hehe...xper maybe next entry aku upload pic dia yg latest..xoxo..@}---

No comments:

Post a Comment