Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, February 7, 2012

6days Cuti sakan bersama zyad

hello moms lama pula x update blog ni lepas blk dr 5days trip hari tuh aku ada cuti dlm 2days pastu ada buat single nite stop akibat terlalu penat pon xhabis dgn trip yg aku buat tuh aku tanpa ragu2 pergi jumpa doctor mengatakan aku terlalu penat aku nk MC hehe actually doc tu xsng nk bg MC tap disebabkn dia tahu kerja we all ni fly kesana kesini nih penat yerla u all yg fly sekali sekali pon rasa letih apatah aku yg sehari fly pada satu destinasi ke destinasi lain blk trip jer terus ambil flight blk penang smp penang jer terus jaga si tecik zyad pastu bila kesokkan hari nk keja aku ambil flight terus blk kl smp umah tido few hour dh sambung balik pergi fly mana x penat kan...hmmm mcm tuh la keja sebagai peramugari yg dh ada ank nih kalau dulu time 0ff days jer mmg komphem aku akn cover tido puas2 mmg jarang la nk balk penang or umah my parents kt penang tuh mayb 2 3 bln sekali bru blk sejak ada ank ni sebulan leh katakan aku blk dlm 4kali hehehe ank punya pasal uallss...so berbalik pada cerita MC aku tuh bila dh dpt MC 2hari aku happy gila mana taknya sebb lepas MC 2hari aku ada off days lagi 2days ngeee so total aku dpt la dlm 6hari solid bersama zyad best gila hari2 dpt direct zyad BF xyah pump2 hehe aku mmg malas gila pump bila aku ada dgn zyad nie hehe pastu aku komplain kt korang kata susu merudum hehe bkn apa mmg letih nk menjaga bdk yg br dpt kaki ni si zayd dh pandai berjaln tanpa memegang apa2 dlm umur 11bln aku bangga sagt ank aku dpt jln dgn cepat tap bab ckp dgn gigi ni mmg lmbt skit la sbb dia bru ada gigi 2btg dekat bwah 2 lagi ats br keluar skit jer hehe cute sgt tap aku rasa kalau aku jd full time housewife comphem aku akan kurus jaga si zyad ni jenuh kejar satu umah....anyway im so happy sgt dpt spend time dgn dia i means the Quality time wth my son hargai sgt2 Tq Allah for giving me such a precious time for me to spend wth my son....ok m0m's GTG since little zyad already wake-up after 4hour sleeping his batery is fully charge nGeeee :D
areef zyad 11mnth+

ini la si dzayan amin zyad junior  n areef zyad senior hehe


No comments:

Post a Comment