Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, January 30, 2012

5days trip yg sgt mengcabar

hello mummy im doing my 5days trip today is my 3rd day tap dlm byk2 hari ni la hari yg mengcabar penat sgt sgt smp kena attck migrain yer la aku pada kuching fly to kl pada kl fly to medan then back tu kl transit 2,35 pastu fly pula ke kota kinabalu penat sgt dengan beg yg berat usung ke hulu ke hilir tap yg tension nya production susu ku drop sgt boleh tak last tadi pagi aku pump dpt 7oz lepas 8jam aku pump hanya dpt 6oz mayb aku terlalu penat owhh my...... +masih belum dtg period mayb dh tiba cik P dtg kot hehe sbb tu production susu ko menurun..anyway skg aku ada belajar byk benda salah satu contohnya aku lebih memahami perasaan ibu2 yg bila travel bersama bayi2 kecil aku akan lebih ambik berat pada diorg ni sbb aku tahu xsng travel dgn ank2 kecil nih...seronok kadng2 dpt buat org happy dgn apa yg kita buat alhamdullh :-) ok la nnt aku free aku update lagi k wassalam..

No comments:

Post a Comment