Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, December 17, 2012

LuAhaN PeRasAan Hari Ini...

Hello mummies semua hari ammi mood sentap kejap...
 Ceritanya mcm ni pagi tadi i was in the kitchen nk prepare si
Areef punya breakfast masa aku jalan pergi kitchen i saw him was at the
living room la,then aku nmpk my sister nk pegi keja n she open the door n the gate
sekali,sekali aku terpandng kelibat my son tengah lari laju n my sister was busy answering
her phone call n she saw my son tgh keluar pintu nk lari xsempat i nk tarik tangan my son
dia dh mcm lipas kudung lariii....

then nk dijadikan cerita depan umah aku tu ada lopak air atas simen
sekali my son lari dia jatuh terlentang sebab terpijak lopak air tu me like
erkkkkkk rasa mcm nk kena heart attack time tu lucky he was ok n xkena kepala cuma
badan dia jer yg terhempap....
again aku mmg rasa kecut perut kalau lah terhantuk kepala tadi mau nagis meroyan aku
dekat dekt situ

and my sis dengan selamber gayanya still continue cakap hp mcm xder apa2 terjadi n jalan
masuk keta pergi kerja..
owh myyyyy sentap sgt aku time tu xpernah la adik aku buat perangai mcm ni kan..

sometims we only have 2eyes bukan ada 6 eyes yg ada 2depa 2blkng n kiri kanan kita kan..

xtau la nk salahkan diri sendiri ke apa i always try do my best but's things happened sometimes sedih tau...hoohooo



Picture or Photo of A stressed out cartoon mother surrounded by misbehaving children.

walaupon ank aku satu sahaja tapi aka rasa mcm aku ada 2 3 contoh mcm dlm picture
diatas ni mihahaha, korang yg ada ank lebih dr satu aku mmg tabik springgg la
weiiiii hehe....

No comments:

Post a Comment