Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, December 14, 2012

my 12.12.12 diary ;-) Nazir Ali &Nur Farmiza Wedding Ding Ding...

    salam mummy over kan aku harini dh masuk 14th Dec baru nk update cerita 2hari lepas ngeeh   ngeehh...

   pada 12.12.12 hari bersejarah untuk ramai pasangan yang melangsungkan perkahwinan
diorg so termasuklah sepupu aku yg sorang ni

 tapiiiii akad nikah Nya kemain punya awal pagi tuh kul 0900 haa cuba bayangkan kul berapa aku nk
kena keluar umah..

 So time table aku pagi tu bgun kul 6.30 aku mandi dulu solat bagai siap semua then bru la kejut ank teruna aku si "Areef Zyad"ni amboii kemain susah nk gerak ko yer nak,aku jarang kejut dia bgun sebab mostly dia akan bangun sendri..so sediakn air mandi untk Areef semua kasi mandi bg pakai cantik2 ok dh ready nk pergi keluar umah aroud 0750 sebab perjalanan mengambil masa 30 to 40min to umah pengantin perempuan tu..tapi nikah kat masjid area2 umah pengantin perempuan la :-)


    posing dulu sebelum keluar umah muka budak xcukup tido








 ni pic cousin aku masa akad nikah pic bit blur tap meh nk cerita skit tok khadi ni a bit poyo hehe
sebenarnya cousin aku ni sekali lafaz dh ok tau tapi dia sajer jer suruh cousin aku lafaz lagi sekali nasib la cousin aku xcuak mihahaha....



Dah sah pon Alhamdullilah tgh nk sign surah nikah...



majlis membatalkan air sembayang heheh terkenang time aku 5thn sudah mihahaha


 inilah wajah pengantin perempuan tu segak kan hehe...

aku dengan pasangan 12.12.12 Nazir Ali & Nur Farmiza..

















  my Mom n Me..

ok itu jer aktiviti aku untk haritu pic areef xbyk sebab aku xder time nk ambil byk2 pic sebab jenuh dok berkejar dgn areef dlm masjid tu xdiam betul ank aku sorng ni lari sana sini nasib ammi xtukar jadi Hulk dh la pakai baju hijau kan kan hehehe...

No comments:

Post a Comment