Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Saturday, November 5, 2011

Aidiladha Yg Keseorangan...:-(

Selamat adidiladha untuk kwn2 semua!!!..thn nie 2011...aihh nk tulis pon aku sebak menitik-nitik air mata ni aku keseorangan jer kt umah as i said my last post aku kena standby kat umah dr kul 1200-2000 selama 4 hari sedih sgt bila xdpt beraya dgn family baby zyad n hubby aku,atleast kalau ada hubby skit xrasa sgt tap ni hubby aku kena blk melaka melawat nenek serta sanak saudara disebelah aruah ibu mentua aku..yg si zyad pula berada di penang bersama dgn my parents n me sorang2 dia kl ni sob sob..sedih kan wlupon aidiladha ni xla semeriah aidilfitri but for me semua ni amat bermakna kesian zyad beraya jauh dr parents sendri"im sorry syag ammi have to work coz i want to give the best education in future plz know tht i love u so much...""n daddy pon bkn xnk bawa zyad ikut daddy cuma zyad kecil sgt nnt besar skit boleh la ikut k syg""

ehmm last year aidiladha zyad still dlm perut aku tap yg sedih bila my parents pergi menunaikan haji hanya tggl aku adik perempuan aku (anis)n hubby jer,tap bila this year semua blk raya aku pula yg xder aihh mcm ni la korng kalau hidup sebagai peramugari sometimes is fun sometimes is hurt..:( ok la korang aku nk sidai baju jap ni..mode sedih sgt2 degar takbir raya kt umah nie...


areef ready to celebrate aidiladha wth his grandparents sad face coz ammi n daddy  not wth him

No comments:

Post a Comment