Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, November 20, 2011

DeMaM+CiriT BiriT melanda Diri ku SelaMa 5~hArI

aslam korang semua sorry sgt2 lmbt update blog ku ini bru ni aku demam+munth+cirit birit  lama gak la ni semua gara2 mkn lauk jamuan kt opis my mom la wahal mkn nya xbyk skit jer takat 4biji roti sorai(roti jala) jer tap leh jdi smp mcm nie best part kt opis my mom the next day function tu dlm 49org mc okehhhh semua sakit sama mcm aku ni 6org kena masuk ward..ehmm ramai org kata keracunan makanan aku pula rasa sbb barang yg tmp hidng mknan tu xbersih tu jer.Pelik tau korang mana ada org cirit birit2 smp lama2 mcm ni siasat2 punya siasat2 rupanya virus sbb ada sorng mamat ni xsentuh makanan pon dia leh sakit mcm we all semua ni yg mkn pelik kan!!!?best part aku pegi GH mkn ubt diorg pon xjadi apa kesian areef  seblum aku blk pen my mom dh ckp kata dia xnk minum susu  dlm botol langsung so masa 1st day aku arrival dekt pen aku direct BF dia haa diminum dia smp cik B aku kosng or ringan la rasa upanya dia miss aku tu lama xjumpa smp merajuk xmau minum botol nk direct feeding upanya..sian ank ammi ni kan..ok berbalik pada cerita asal selepas mkn ubt yg GH bg sakit aku akn baik jap jer then bila habis dos ubt dlm bdn dia akn dtg balik seram sejuk sakut perut ala2 contraction gitu betull korng sakit dia mcm nk bernk lagi satu ya ampun..then aku realise bila lepas akn mkn ubt tu areef strt xnk minum susu dgn aku so i guess ubt tu memahitkan susu aku sbb aku mmg dh xlalu nk mkn or minum apa2 dah satu hari aku mkn sekping roti jer mmg aku xleh nk mkn bkn xmau mkn..kesian la ank aku sorng ni dh la kat 2wks xjumpa ammi bila blk aku sakit pula hmm nasib2..lepas aku jumpa 2nd doc aku minta ubt lain so a bit better la then aku tnya doc betulkah ubt tu memhitkn susu aku the doc said yessss so no wonder la si areef xmau minum susu aku :(..tap skg aku paksa gak diri aku untk mkn sbb nk bekalkn susu yg berkhsiat n berperisa untuk si tecik ku ini..
tapii kan korang masa aku dan bapa aku deman n actually my mom pon demam gak tap dia kuatkn diri dia untk tgkkn cucu kesyagn diatu sebb aku mmg dh lembik baring ats katil jer demam aku panas smp 40degree my mom yg jaga aku dgn my dad sian dia jasa dia mmg aku kenang smp mati guess wht guysss i have a great mother in this world she a perfact mother+wife+unty+sister everybody in our big family love her so much dia ni ibarat tulang belakang we all semua..ok uallllsss nk tgk si kecik jap nk bg dia mandi..tata!!~nnt aku update lagi k..

No comments:

Post a Comment