Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Saturday, November 5, 2011

WheN ArEeF ZyaD Turn 8th MonTh..

ni la zyad 8mnth mlm raya
hello fren sorry lama xupdate blog ni agak busy sgt2 yerla bila blk tgk sitecik zyad ni semua bda nnt xleh nk buat kena layan dia jer..aku strt cuti pada 31st/oct till 4th/nov then patutnya aku stndby on the 5th till 9th nov tap sbb stndby ni lama sgt aku pon megambil langkah aku sndri supaya hanya stndby untuk 4days jer heheh padai2 la korang agak apa aku buat ngee :D ohh lupa nk ckp korng actually stndby ni mcm saper2 yg keja kat hospital mcm doc or nurse they call-it "On Call"mean diaorg ni leh di call sekiranya ada emergency kat hospital..so in airlines pon mcm tu gak cuma terms we all lain skit la we call it "standby time"...Byak pula pasai keja aku cerita out of the topic dah haa si zyad skg merangkak pulan lama pulan laju pastu dh pandai meniti dekat tepi2 sofa mcm nk berjln tu..koranggg ank aku dh pandai buat" High 5"bila tnya dia areef mana 5 dia akn tampar tgan bg 5 cute kan nie semua keja mak aku la yg mengajar hehe then yg paling precious sgt when he strt to say his 1st words 1st words dia adalah "daddy"in his baby language aku mcm agak terkejut sebb time tu aku dgn adik aku dlm keta tgh ckp pasal si Daddy zyad ni out of no where suddenly anak aku jerit"daddy" pastu ''dada"...heheh sejak tu dia asyik sebut dada jer bila suruh sebut daddy dia panggil dada hehe happy sgt tap bila suruh sebut ammi lain yg bunyi "anggiiieeee"itu yg dia sebut hahah areef ni kan bila daddy dia blk manja dia jadi lain mcm boleh tak bru ni bila hubby aku tidorkan dia bila nk letak ats katil dia nagis so angkat la blk dodoi kasi tido pastu nk letak dia nagis lagi almost 4x dia buat mcm tu smp hubby aku kena dukung dia agak lama mayb dia tahu kot hubby aku nk tgglkan dia sob sob sedih kan korang tap si zyad ni kan bila daddy dia xjumpa dia lama pon dia still kenal n nk sajer kat daddy dia tap kalau aku lebih 1weeks xblk dia mula la buat merajuk bila panggil xnk tgk muka or buat mcm xkenal dekat aku aihh sedih tau memikirkn kadng2...:(....tap nk buat mcm mana inilah dugaan yg harus ditempuh kalau keja mcm aku keja ni..Sob Sob aini!!!mode:: pujuk diri sendri

No comments:

Post a Comment