Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, November 2, 2012

I FeeL BleEs.....

hei mummies yuppp i feel blessing syukur alhamdulliah i hope i made a right decision to stay at home  for the time being or maybe forever ngehhh ngeeh...actually mula mula agak rasa kekok dengan all house chore dengan diri ni dh biasa kerja n have ure own income..but is ok i know Allah dah atur cantik semua benda dalam hidup kita kan mummies semua? ;-)
 Seronok rupanya dok umah ni hehe paling best i dont have roster in my life like before yessssssss my life is no more depends on roster nk pegi mana2 anytime i can go xperlu nk bgun pukul 3am makeup tunggu driver dtg ambik pegi keje sebelum masuk subuh,no more during takbir Raya aku kena tarik trolley bag pegi keja,no more work during weeknd muhahahahah paling nikmat adalah setiap pagi bangun i can see my cute little energizer bunny smilling beside me awhhhh Allah Alhamdulliah ;-) why i said he smile at at me every time i open my eyes because setiap pagi little Areef yg gerak ammi muhahahah kantoiiii anak yg gerak mak bangun..n setiap kali aku tengok muka dia waktu dia tido aku rasa nikmat sgt n im happy really happy..at last son im with u I love u....



I love u infinity son.....

No comments:

Post a Comment