Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, November 15, 2012

ThE LitTLe ArEeF CrEaTiViTy

hey mummy's SaLam Maal HijraH to all Muslim..apa korang buat cuti2 ni mesti ramai yg ambil cuti bersambung till next week kan kan..elehhh mcm la aku xtahu semua seronok bergumbira bersama anak2 korang pergi bercuti ditambah dgn cuti sekolah lagi kan kan hehe..anyhow peeps enjoy ure holiday k..
 mcm aku kat penang ni dah memang selalu holiday pun acehhhh hehe....

meh nk story mory dekat korang ni disebabkan aku ni lepak umah layan my cutie pie energizer bunny ni haa ni la dia punya creativity layanzzzzz.....


dulu dulu saya suka buat aksi ini it was last 2mnth...

 sekarang tidak lagi sebab ammi saya marah saya buat mcm ni dia nnt kata "danger''danger'

yerr saya suka duduk dalam kotak sampai semua kotak hancur hoohooo

 ini aktiviti skodeng atuk saya a.k.a TokBa saya dah balik masjid ker belum yg helmet
 bertaburan tu saya la punya kerja...;-)

 kadang kadang selain mengemas umah saya suka tolong ammi masak didapur
 lihat lahh bendi bendi itu sya tolong siangkan...:-)


 ini saya tengah tolong ammi kemaskan umah byak sungguh muffin bertaburan ahaaa

 ehhhh sedap la pula muffin ni layanzzzz makan dulu nnt ammi tolong kemas
ammi kan rajinnnnn #ammitepukdahisambilmatajulingkeatas#

 kadang2 saya suka mandi dalam baldi syokk tauu tapi ammi selalu pesan dia takut
saya xleh keluar dari baldi tu heeeee

 Amacam cute tak saya hehehe

 owhhh tidak lupa juga saya suka pakai night cream ammi saya...hehe tapi masih belum pro
sapu sampai rata itu yg masuk telinga mata semua hehe unty2 jgn lupa pakai night cream sebelum tido tau..:-)

 owhhhh ini hobby saya yg palinggggggggg saya suka,saya suka bg ammi kemas umahhhh....
#amminaklarijauhjauhtaklaratdahnakkutipsimpan#

 mula mula kita susun kerusi jadi mcm train pastu board all the passenger

 Tuan tuan dan puan puan kita akan berlepas sebentar lagi sila pastikan anda memakai
tali pingang keledar,kerusi ditegakkan mohh la kita berlepas tuttttttt tuttttttt....

#ok untie untie sekalian sampai ketemu lagi #

No comments:

Post a Comment