Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, November 14, 2012

I LoVe DuBaiiiiiii PaRt 2




hello mummies im back meh kita story mory bout my Dubai trip...masa dulu dulu company aku letak we all semua stay dekat satu hotel apartment ni so 1st day sampai Dubai jer aku akan pegi beli brnng2 dapur untuk masak ewahhhh masak la sangat hehe kdng2 tu kwn2 sorng bwa beras,sorang bawa cili padi,sardin kena ada korang tu kan lauk kecemasan xkan la hari2 nk ngadap briyani dgn kebab kan heee xlupa juga ikan bilis hehe..... tekak melayu sangat kan...so we all akan main masak2 la mesti ada port salah sorng punya bilik akan jadi port lepak2 n masak almaklum la we all ni semua kelawar bila dh petang or malam bru keluar dari bilik kalau nk keluar siang tu mesti pegi Mall jer la or tempat2 yg ber aircond sebab Dubai kan kalau panas ya ampunnnnnn kalau pakai sun glasses bila buka haaa hambik kau muka jadi acuan sun glasses tu berbekas sunburn huhuhhh....tapi ada juga time winter diorg mostly during december till feb
hambik kau balang ikan sebesar alam dalam Mall dekat
Dubai....

 is Winter....this is our new hotel tap hotel ni xder la tempat masak mcm hotel dulu kang masak xpasal
smoke detector  activated  ngeee :D

ni lagi balang ikan hehe..
Burj Khalifa 1 of the tallest building in the world
ni malam so pic dia kurang elok skit

Hard Rock Cafe uallsss nk beli baju untuk areef ;-)
zasss zasss swipe credit card dapat la satu bag tuhh haa hehe

ammi areef and daddy

tadaa areef 1st Hard Rock Romper hehe

Okeh korang meh kita singgah Damam jap Damam ni part of Saudi la  during this trip we all ada buat shuttle to Damam  so we fly from Dubai to Damam then rest dalam 7hour the fly back to Dubai same day la...Al kisah kalau masuk Damam ni semua wanita xkira muslim or non muslim harus la menutup aurat bestnya dalam set aku ni out of 11cabin crew hanya ada 3 ladies termasuk aku...aku rasa la company aku ni lupa nk update we all yg sekurangnya tutup la kepala dengan scarf kan hehe we all selamber badak jer enter country ni xmenutup aurat al kisahnya semua pak Arab tengok we all mcm nk makan muahaha bukan nk makan sebab we all lawa acehhhh heheh tapi sebab we all tak menutup aurat hohooo...buat malu negara Malaysia jer cisss
ni la we all baru sampai Damam hehe selamber jer xpakai arbayah ..mak xtahu nok semua
1st timer...hehe ampunnn...
ini  view bilik aku besar kan korang ni baru living hall nk lepak hnya 7hour pon dapat bilik besar bagai xsempat pon aku duduk sofa tu cari katil jer dulu..
this is my room bilik aku sorang okeh xder share share semua selalunya mmg we all akan
dapat bilik sseorang satu senang la sikit ada privacy mcm aku ni kan selalu nk mengepam susu so agak senang la kan tapi kdg scary la juga dapat bilik besar2 tap duduk sorang
ini view from my room xder apa sgt pon Damam ni padang pasir jer ualls journey dari airport nk pegi hotel we all pon takes almost 1hour dan sepanjang perjalanan hanya nmpk padang pasir dan unta yg kurus berwarna hitam aku pun pelik naper hitam bukn koko heheh xkisah la kan..

###okey korang sampai sini jer cerita aku tengok la kang aku rajin aku buat Part 3 tapi xjanji la kena godek2 pic tu pula tang mana p letak pon xingt hehe##

No comments:

Post a Comment