Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, November 11, 2012

I LoVe DuBaiiiiii....part 1

on the way to Dubai

Hello Korang buat apa weekend ni? Aku lepak umah jer xder pon plan nk lepak mana2 mayb malam kot bru keluar dinner :-)
 Any how meh nk share sikit dengan korang pengalaman aku diawan biru ni hehe...actually kan korang dalam banyak2 flight aku buat aku paling suka Dubai heheh cer korang teka sebab apa aku suka Dubai heheh lagi mau tnya aku ni.... haruslahhhh shoppinggggg ngeeee :D kalau aku buat flight ni jer mesti nnt melayang duit aku lebih dari allowance flight tu sendri heheh mana taknya korang kat sana heaven gilosssss shopping kawin2 nk raya la wedding la mmg sgt best + i love their food cuma makanan diorg ni agak mahal la kalau pegi food court diorg jer satu set makanan dh cost almost 30-40dirham itu kalau korang nk makan dekat Mall la tapi xkan hari2 nk makan Mall mau kopak aku sebab trip Dubai ni selalu lama kitaorg buat dlm seminggu mcm tu sebab in between trip we all buat shuttle flight...contoh Kul/Dubai then nite stop or off dalam 1 or 2day the we fly to Dubai/Beirut/dubai or Dubai/Damam/Dubai or Dubai/Istanbul or Dubai/Karachi/kul.....sometime we all nite stop Istanbul or Beirut pastu we all return to Dubai mcm tu la. Long trip kan..korang leh byangkn tak aku usung susu aku (ebm) aku tu dulu mcm mana heeeee
  Tapi selalunya kita org cabin crew ni akan ada port makan kita orang sendri nnt aku paste kan korang port makan crew MAS selalu lepak k....
 Tapiiii kan korang sebelum we all boleh cecah kaki kat Dubai ni kita org kena deal dengan pak Arab pak Arab yg agak kekwat ni semua ohhhh ya untuk korang punya info flight Dubai ni mmg sgt sgt jarang la nak lite load selalunya full load all the way pada First Class sampai la ke Ey Class...selalunya pak Arab ni semua travel dengan family yg ank diorg ni kdng tu ramai tap masalah diorg ni kalau laki bini asyik nk berkepit sampai anak pon diorg abaikan tau dia orang ingat aku ni Maid kot...pastu kalau makan tray tu xyah cerita bersepah gilossss okeh xcukup ank kaki sepah parents pon kaki sepah ohhh sgt menguji kesabaran ku...kadang tu budak budak Arab ni xpaham bahasa suka lari keliling cabin buat mcm umah sendri huwaaa bab ni paling mak pantang bukannya apa bahaya tau korang dalam flight ni anythg boleh jadi tau kena air turbulence ker tercampak budak tu haa sapa nk jawabbb makkkk juga kannnnn yg parents diorg asyik nk bercinta ishhh saborrr jer la...tapi itu jer la part yg xbestnya lain sgt2 best hehe

cantik tak kain ni yess aku beli kain ni xsila aku dia buka harga rm600 i get around  rm400
tapi harammm sampai la cek xbuat pon baju lagi dok cantik dalam plastik ja :P
p/s~ hubby aku pon sgt2 suka pegi Dubai sebab kita orang punya Honeymoon pon dekat Dubai hehe
ni salah satu supervisor aku tengah pening nk pilih kain gak  wth the owner
haaa korang kain ni pon aku beli untk my best friends punya  pertunangan
tadaaaa cantik kan my bestie dengan baju ni..actually dia tu yg lawa pakai apa pon segak la kan kan hehe
berhenti jap lepak makan sambil tu layan pilih Miss Rose ekeke
ni la tempat lepak we all kedai ni kecik jer tap makanan dia sgt sedap owh ya kedai ni mmg ramai cabin crew jer pon,,hehe
sampai owner kedai pandai cakap melayu la siap diorg sediakn cili padi lagi untuk org msia yg suka pedas..
#korang kita jumpa next post I Love Dubai Part 2 ok areef dah bangun ni daaa# 

1 comment:

  1. Hi you..

    Hmm.. I nak tanya you few question about being MAS stewardess.

    Tomorrow I ada interview.

    Is it possible if you reach me at dolce.elina@gmail.com?

    Thanks! :D

    ReplyDelete