Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, January 16, 2013

CeRiTa Si AnaK TeRuNa Ku BeRsAmA Butterfly

Hello folks lama betul aku xmengupdate belog ku ini hehe sorry la being busy like as usual n penat sgt lately.

Actually mcm byk cerita jer aku nk cerita hari2 tapi mmg super malas nk buka belog aku ni hehe...
ha meh nk cerita kat korang cerita ank teruna aku dgn Butterfly-nya heheh

"pada suatu pagi seperti hari hari biasa aku nk mandikan si areef ni tiba2 aku ternampak ada kupu-kupu
bukan lah rama-rama pon dlm toilet aku tu then aku pon sajer la tunjukkan si areef ni...dgn nada
me  > look areef is a butterfly sambil tu tangan aku point kan kat kupu kupu tu nk dijadikan cerita kupu2 tu terbang homak aiiiiiiiiii
areef>menjerit sambil berkata "taterfly"taterfly"taterfly"
me   > is ok the butterfly not gonna hurt u
areef>terus naik histeria menagis sambil peluk kaki aku

hehehe kelakar pon ada mula2 try nk calm down him tapi jadi makin teruk sebab dia nagis sampai ketar satu badan,ok this is serius dia mmg takut dgn any butterfly spesis or dia geli..
ketakutan tu ingat that time n that day jer rupanya ank teruna aku ni takut nk masuk mana2 toilet almost 3days smp xnk mandi2 ini mmg kes parah...

then my mom decide konon2 pura2 pukul "taterfly" la kasi areef nmpk kunun si nani babap the "taterfly"
after that baru dia mcm ok skit so setiap kali dia nmpk the "taterfly"dlm any books ker dia nnt ckp mcm ni babap..babap..heheh kelakar kan nama jer boy ammi pon xtakut tau dgn spesis butterfly semua ni mak aku cerita aku kecik2 dulu siap leh ambik kumbang hidup2 masuk mulot grrrrrr hahaha ok thats enough kang memalukan diri sendiri pula hahah

aku bru teringat ada at one time aku n hubby pernah bawa dia jln2 butterfly farm he hates it haha now i remember
looks at this picture



daddy show him the butterfly tapi dia xperasan lagi tu sbb tgk aku nk snap pic hehe

cubaan lari bila nmpk butterfly

bhahahaha ini paling xtahan look at his face dia sangat geli
 
again cubaan melarikan diri bila daddy tunjukn butterfly

cantikan but i dont know why my boy hates it so much hahah

No comments:

Post a Comment