Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, January 18, 2013

NuRsInG In PuBLiC .....

Tajuk cerita harini"Nursing In Public" ok mcm mana aku tetiba nk sembang pasal ni tadi tengah godek2 fb home page aku ternmpk satu pic ni 


Meet Licia Ronzulli, member of the European Parliament, she has been proudly taking her daughter Victoria to the Parliament sessions for two years now. 

Supermom kan! hehe how i wish i can do this tapi aku xkeje pon mcm dia hehe or office job,actually aku pernah baca about her long time ago xsilap time tu baby dia baru 3month dia bawa ank dia masuk parlimen sebab si Victoria ni still fully BF n dia sgt hebat mampu buat sedemikian sehingga ank dia mencecah 2years.

Berbalik pada cerita NIP "nursing in public" aku ni aku dulu sangat la teringin nk NIP my little boy si areef tap xpernah berjaya aku rasa yg berjaya cuma seketika waktu tu dia dlm 3mnth after that mmg dah xmampu reason nya ank aku ni xsuka bila nk bf muka dia kena tutup dgn shawl pendek cerita dia xnmpk view la pastu part paling geram sekali bila org lalu jer dia kepo nk toleh walaupun time tu dia tgh bf grrrr...

so aku try masuk nursing room pula,nursing room kan selalu cantik2 ada byk cartoon la dahh xjadi nk nenen pula sebab apa kepo nk tgk cartoon-cartoon dlm nursing room tu,kalau nursing room tu gelap kira ok lagi la dia nk minum tapi kalau kena share nursing room tu alamak dia xkn nenen la sbb kepo nk tgk org sebelah or any mother yg masuk dlm same room nk bf their baby grrrrrr

so i learn my lesson setiap kali sebelum sampai mana2 destinasi ill feed him inside the car habis cerita so leh jln2 dgn aman kalau dia sibuk ckp nk nenen kasi jer dulu apa2 untuk dia kunyah then sampai parking masuk keta terus kasi nenen hehe...


this is my one n only NIP picture time ni areef bru 44days bru habis pantng 
n we celebrate my mom birthday dekat sisi aku semua tu unty areef hehe...


No comments:

Post a Comment