Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Saturday, December 3, 2011

sgt busy lately..

aslam korang sorry la aku dh lama xupdate story aku ni agak busy dgn flying+zyad ada dgn aku dekat kl because my mom tolang jaga kak ipar aku yg bru sudah bersalin dekat my house so mmg xder masa langsung nk buka lappy aku tuh..blk keja jer terus  tgk si zyad ni..zyad skg dh mcm2 ragam tau dia dh kurng nk minum susu dlm botol dia hanya nk minum direct dgn aku jer so agak ssh la bila aku xder dia xmau minum susu dlm botol nk mkn pon susah dia picky sgt2 dh kurus dh ank ammi ni owh yer zyad skg dh 9mnth+ ok korng ni pon curi2 tulis sorry sgt2 xleh nk update byk benda nnt kalau ada time aku tulis lagi k..daa..

tu la pic baby abang aku nama dia Dzayan Amin Zyad

No comments:

Post a Comment