Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, October 27, 2011

SuSu oHH Susu

Koranggg aku excited nie hehe yerla aku bru beli susu Anmum Lacta untuk BF punya yer la selama ni aku mmg xlalu sgt nk minum2 susu nie masa ngdung lagi la teruk..sajerrr jer smlm pegi Cold storage ternmpk rasa gatal ingin mengcuba harap2 aku dpt habiskn satu kotak tu kalau tak aku kena dengar En.Hubby membebel..ok la korng aku curi2 time jer ni nk siap nk pegi berperang harini long day sgt2 nk pegi keja 4 sector balik kang kalau sempat aku update k...tata..

p/s:~~ today genap la si Zyad aku ni 8bulan alhamdullh aku masih mmpu menyusu dia walpon kami xjumpa dgn kerap akn ku cuba supply kan susu ku untuk ank tercinta aku, sorry korng xdpt nk tangkap pic dia 8mnth sebb dia still dekat pen aku dekat kl hmm :( mode sedihh gak bila teringat dia sob sob...

No comments:

Post a Comment