Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, January 12, 2012

im sick+production drop

Dah lama xsakit mcm ni selsema+snezz xhenti production susu ku pon dh drop byk entah la sebb stress owh cik P nk dtg so far sejak deliver areef after pantng till now cik P lom dtg lagi,tap kali ni rasa lain mcm sgt2 rasa penat selsema + bersin xhenti2 owhh ya dh la agak lama xjumpa dgn baby areef nk masuk 2weeks huwaaaaa rindu gila anak teruna ku tuh dh pandai buat apa agaknya kan..sometimes i turn to hate this job sbb xdpt nk jumpa ank mcm ni la tap nk berhenti rasa syg mmg dilema betul la mummy's harini aku stndby kat umah ala2 mcm doc oncall la anytime diorg leh call suruh pegi rescue flight mana2 yg xcukup crew..tap aku hope sgt diorg xcall aku rini sbb aku flu dgn bersin xhenti2 mcm mana nk fly kan mmg nnt sakit la telinga aku kalau aku fly gak cuma berserah pada allah jgn bg diorg panggil aku sudah la..mmg xder mode this month nk pegi keje off day ada ngam2 jer 8days mcm mana la nk blk jumpa ank aku mmg sedih la 1st time in my life aku rasa mcm nk resign betul2 bila tgk keadaan roster aku yg teruk ni..pack sgt2..:-( ok la u alls aku nk baring jap mmg rasa xsedap badan sgt2 ni
ini la suplement aku untuk pastikan aku sentiasa bertenaga hehe tap kdng2 bila dh penat apa pon xjln gak
but i really like this vitmn mmbntu aku bykkan susu ku n kulit pon bertmbh cantik

                                 

No comments:

Post a Comment