Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, January 27, 2012

leaving on the jet~plane again

hello moms seperti biasa bila dh lama2 duduk dgn ank tiba la masa untuk aku bergerak meniggalkan putera kesyang aku ni!!buat masa sekrg lokasi aku di airport tadi masa nk keluar umah little areef masih lagi tido so aku mmg xnk kejutkn dia tap mcm mana pon aku nk kena bf kan dia bila angkat dia dr bantal dia terus bangun so hubby aku marah aku.hmm nk buat mcm mana nk tak nak kena bg dia nenen gak..so areef ni funny skit bila lepas minum nenen jer dia terus bertenaga ala ala batery yg bru dicas hehe funny la anak ammi sorng ni..so masa aku dgn hubby tgh siap2 nk blk kl seperti biasa dia suka sgt main dgn trolley bag aku dia duduk ats bag aku sambil senyum2 kat aku dgn hubby mayb dia ingt kita org nk bawa dijln2 sebak aku tgk dia :( so bila dh siap2 semua tggu bapa aku blk dr masjid untuk hantar aku dgn hubby ke airport niat di hati mmg xnk bawa areef sbb takut nnt dia nagis nk ikut or aku yg nagis tgk muka ank aku yg bakal kena tggl tuh..then bapa aku pon bersuara "bawa areef sekali pegi airport la kesian kat dia biar la dia tgk ammi n daddy nnt lepas ni lama lagi bru dia tgk"sob sob aku sebak sgt time tuh lari masuk bilik jap kesat air mata so si tecik zyad pon ikut la kita org pegi airport masa dlm perjln pegi airport tuh dia asyik letak jer muka dia dekat boobies aku sambil tembap2 muka dia pastu sengeh2 kelakar pon ada tap aku ibu so aku dpt rasa naluri bahawa ank aku tahu yg aku nk tgglkan dia owhhh poor my baby areef zyad ammi need to leave u..so bila smp airport aku terus salam my parents n keluar keta cpt2 xmau tggu lama2 nnt aku sebak n ank aku nk ikut aku so masa keta nk jln sempat aku toleh sekali lagi tgk dia,dia cuma terpinggan2 jer tgk aku berlalu pegi ya allah setiap kali aku nk tgglkn dia berat sgt2 la hati ini moga ank aku memahami apa yg aku lakukan ini pada suatu hari..ok uallsss aku nk bording dah ni ~wassalam semoga aku kuat mengharungi hari2 mendtg tanpa ank ku dsisi...

5 comments:

  1. dear..u r strong ammi...dont worry..areef paham tu....

    ReplyDelete
  2. rin kdng2 i xkuat rasa mcm nk resign tap fikir masa depan areef saja....

    ReplyDelete
  3. i support u!!!..cayo2..sis jd ispirasi saya...U boleh..napa saya x bleh...cayo2!!!

    ReplyDelete
  4. sedih bace post ni.. bergenang air mate.. u r strong ammi.. kalau fifi memang tak sanggup..

    ReplyDelete