Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, January 24, 2012

sepetang bersama areef zyad

hello folks agak lama xmengupdate blog ku ini seperti biasa busy keja!!! so skg blk cuti berjumpa dgn si tecik zyad la hehe happy sgt dpt jumpa dia makin pandai si zyad ni dgn bermacam2 gelagat dia dh pandai jln more then 10step sehari actually dia dh boleh.jln tap dia.ni kalut skit nk cepat2 sampai bila dia berjalan tu yg selalu rebah sebelom smp destinasi hehe kelakar pon ada bila tgk gelagat dia lagi satu diani xsuka.kalau org pimpin tgan dia nk jln terus dia akan duduk xmo jln hehe..!!
so berbalik pada cerita aku masa ptg selasa tu mak aku nk ajar aku dgn my hubby n sis.pegi evening walk.katanya... hehe so aku tnya la mana ma nk pegi dia ckp nk pegi "air itam dam"aku tnya lagi best ker dia ckp best dingin rasa tenang sgt pegi sana hehe aku rasa kelakar hehe yerla.actully "air itam dam" tuh adalah tempat tadahan air untuk rakyat pulau pinang dlm kotak pikiran ku.ini.apa la ada sana kan aku pon xpernah smp hehe tap actually best pula ualllssss habis satu tadahan air tu kita org tawaf hehe peace sgt2 tmp tuh..nnt aku upload pic k..

No comments:

Post a Comment