Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, February 4, 2013

I miss Those Day

Semalam dah lama x jenguk page KIM "kumpulan Ibu Menyusu"sbb kunun dah terer la kan wahal dulu dulu byk selongkar ilmu dekat KIM tu.
Walaupon aku ni hanyalah silent reader :-) tapi semalam tersentuh dgn satu video yg diaorang share dalam page KIM tu ada video dimana IBU-IBU kental yang berjuang untuk menyusukan bayi mereka xkira tempat dan waktu sgt 2tersentuh lalu mengalir la air mata  aku tgk video tu....
sebab aku terbayang masa zaman2 aku jadi pengepam tegar di awan biru ill do everything and anything for my lovely son walapon most of the time aku kena pump susu dalam toilet kapal terbang bila samapai di hotel kena pinjam freezer hotel untk tumpangkan susu yg diperah,masuk ja bilik hotel terus bukak bag cari pump susu sebab selalu la kena engorge ni sebb selalu skip pumping kan...
sebelah tangan pump susu sebelah tangan remove make-up kat muka hehe

hailaaaa kalau nk dipikirkan byk benda ku lalui untuk anak tercinta ni....but is ok i call it jihad kita untk membesar kan ank dan memberikan yg terbaik untk ank kita kan kan mummy....sekejap jer masa berlalu lagi 24hari areef zyad cukuplah 2yrs Alhamdulillah Allah S.W.T permudahkan semua urusan aku ;-)

 
YEAAAAA WE CAN DO IT YOU GO GIRLLLLLLL......

No comments:

Post a Comment