Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, February 1, 2013

My MILK BOOSTER mEnU

Mostly aku jarang share with people what i eat to boost my milk kan hehe kalau org tanya baru la cerita tapi nak cerita panjang kang orang jemu pula kan hehe..but today aku nk share dengan mommy's semua and among all this menu ada satu yang paling aku fall in love sgt2 alangkah aku jumpa makanan ni lama dulu kan bagus :-)

                              
this is longan kering tapi xelok sgt kalau                     Sayur bayam mmg sedap i boleh makan seikat tu kalau
consume for long term sbb dia manis kan                   masak hehe

                              
peria katak ini makanan yg dah jadi favvy aku           Beras atau nasi pon boleh bg kuantiti susu kita
sejak dalam pantang lagi
                                       

                                         
walahhhhh this is my favvy kalau mkn confirm                        
susu melimpah ruah tapi xleh la makan hari2                          
 bankrup kang hehe

Big Horlicks mug                               MILO Commemorative Mugs and Tins

HooHoo Horlicks mmh susu akan                            Milo pon boleh dijadikan milk booster
mencurah curah resepi  minum horlicks                     cara aku bancuh milo selalu 2sudu besar letak
ni mak aku yg kasi sbb dulu masa dia                       letak sedikit jer air panas the rest aku letak fresh milk
pantang pon aruah tok aku selalu kasi                       Wallahhhh nyum nyum hehe
dia minum horlicks dgn biskut kering
so masa dlm pantng pon aku amalkn juga
minum horlicks ni cuma selalu minum kena letak
susu pekat bru sedap kan xkn nk minum kosng mana
ada umphhh hehe          

                                                      
 ini pon boleh dijadikan milk booster aku juga
mula mula cousin aku yg makan dia ckp lepas balik umah
dia rasa cik B berdenyut-denyut means susu byk la juga '                  
aku pon apa lagi pergi try owhh yesss mmg boleh jadi milk
booster tosei ni murah pon murah ;P






ini pon one of my favvy sedapnyaaaa keju hee
susu melimpah ruah tapi xleh la makan hari2                        


kalau makan selalu kang jd tong drum pula hehe







Paling paling best adalah this MINYAK KELAPA DARA OR VIRGIN COCONUT OIL
this VCO its super amazing alangkah aku jumpa benda ni from day one i start to bf areef murah pon murah +byk pula banefit dia dah lama cik B xengorge after consume this dah boleh rasa cik B berat n full jer alhamdulillah

psssttttttt.....since this VCO is really works for me aku terus tekad nk share n jual untuk mummy2 diluar sana ehh daddy pon leh consume juga tau..if u all need more detail u can email me at aimal_86@yahoo.com
or just leave ure comment ill guide u more In Sya Allah...xsalah kita berkongi apa yg kita ada kan ;-)


No comments:

Post a Comment