Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, October 6, 2011

Diam xdiam Areef already 7mnth..

hello kwn2 dh lama aku xupdate blog ni xder masa sgt busy jer memanjng keja la blk keja nk ulang blk ke penang tgk si kecik areef lagi..bru ni aku dgn Mr.hubby buat plan bawa blk areef ker kl tap hanya 2weeks jer both of us takes turn jaga my baby lucky aku ada byk off day on that time bila off aku jaga hubby keja bila aku kena keja hubby dgn baik hatinya ambik cuti nk mengasuh si tecik areef bila weeknd adik aku si anis cuti so friday,sat,sun mmg adik aku leh jaga bila aku pegi keja dh tak ssh hati sgt..but is not an easy task since both of us keja aku pula keja bkn mcm org lain keja ofis hour,aku keja timing xmenentu sbb kena fly sana sini..but alhamdullilah allah bg aku dgn hubby masa yg cantik untuk jaga si tecik areef ni walpon singkat..

hmm diam xdiam areef dh masuk 7mnth tap si areef ni dh pandai merangkak bru merangkak tergoyang sana sini dia dh mula nk berdiri sendri aihh byk kali juga la si tecik aku ni jatuh asyik tersembam mana taknya kdng2 diani suka buat hero baru leh berdiri dh nk lepas satu tgan hehe comel la baby ammi ni..tap skg aku dh hantar areef blk penang so bru call my mom tnya perkembng areef my mom kata tokba(my dad) beli meja kecik bru untuk areef main piano yg bapa aku beli kat dia tap dia dh cabut satu button kt piano tu masuk mulut dia haaa lupa nk ckp si tecik areef ni dia kan mmg suka korek objek2 kecik pastu masuk mulut dia dia xberapa suka babies toys ni semua dia lebih prefer gadjet thgs wahhh kelasss ank aku jahhh hehe...kalau bab2 hp,remote control,laptop,computer haa nie semua dia pantng tgk mesti laju ja dia nak pernah sekali dia gaduh dgn aku berebut remote control kemain ank aku nie hehe..ok la takat ni ja aku tulis nk pegi basuh baju ni anyway i miss my baby badly aku bru blk dr dubai agak lama gak xjumpa dia lepas ni aku ada lagi 6days trip aihh lama la aku xjumpa ank aku ni..(but remember baby areef ammi do all this thgs is only for u i love u so much)..

No comments:

Post a Comment