Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 14, 2011

Dilema

Ya allah besar sungguh dugaan aku ni,tap aku ambil sebagai cabaran hidup atau dgn cara ini Dia ingin hapuskan dosa dosa lalu aku..bayangkan kadang2 aku terpaksa memilih antara suami dan anak ku..kadng2 bila aku pegi keja atau trip mana2 aku kena tinggalkan ank dn suami,si suami di kl si anak di penang....:-( lepas balik trip ada off day dah tentu2 aku lari+excited nk jumpa ank aku smp kadang2 aku lupa bahawa aku ada suami juga dia pon aku perlu jaga...tap skg aku dah boleh rasa kami agak jauh maksud ku bkn lah kami bergaduh cuma hbgn dh xmcm dulu kami rapat ada byk time bila aku blk trip jer aku leh hangout wth hubby lepak tgk movie dinner date semua tu..but skg off jer aku lari ke penang tgk si tecik areef aku cuma ada di kl bila 0ff day hanya 1day or nk pegi keje kdng2 kesian gak dgn hubby aku tap aku hope sgt sgt si Hubby aku dpt faham dgn apa yg aku lakukan kan i guess ank kita lebih perlukan kasih syag!!!!!aku cuma takut tiada bonding antara areef dan aku sbb tu setiap masa yg aku ada aku akn habiskn untuk dia.."wahai suami xterniat dihati ku untuk abaikan mu sesungguhnya aku amat mencintaimu tetapi keadaan membuatkan aku memilih"ini saja doa yg aku sentiasa minta "Ya allah kau satukan lah kami anak berank jgn la kau pisahkan kami sebegini Aminnn.."

No comments:

Post a Comment