Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 7, 2011

Nak tahu takkk?????

Susu ibu akn bertukar kalerrr????BETUL... Ikut apa yang ibu makan. Kalau hari tu ibu banyak makan sayur hijau... warna susu pun berwarna kehijauan gitu.Pernah satu hari tu aku mkn sayur jer subway dan berbagai salad la hasilnya poo poo areef pon hijau sgt funny kan tap itu la hakikatnya susu ibu ini ada mcm2 rasa sbb tu kdng2 cair kdng2 pekat kdng2 mcm sedap jer areef minum kdng2 dia mcm terpaksa minum hehe itu kalau sbb aku mkn xsedap la kot hehe...lagi satu aku ada ,mengamalkn product Shaklee mmg sgt bagus n boost my milk kdng2 susu ku kaler hijau sbb vitm yg aku mkn tu..mayb nextime aku cerita pasal shaklee nie..aku nk kena pack2 back untuk pergi 6daystrip ini trip yg sgt mengcabar sbb berpindah randah setiap detinasi ke satu destinasi amt ssh untk aku simpan susu yg diperah mayb ada hari yg aku patut buang hasil perahan ku itu :( sedihhh...tap itu la hakikatnya pabila menjadi cabin crew sambil exclusive BF...i tke it as small dugaan amin!!!semoga allah sw.t bykn susu ku ini lagi...

No comments:

Post a Comment