Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 7, 2011

pabila demam melanda!!!!!!!!! owhh susu

owh baru2 ni aku demam hampir seminggu mmg agak drop juga la susu ku boleh tak aku pump hanya dpt 1oz untuk 2boops aku aihh sgt la dimotived..pastu susu aku cair yg amat mayb sbb aku xmkn dgn proper..aku sgt la risau kalau aku sakit bila aku mkn ubat akn ada effct untk susu yg aku produce rupanya tdkkkkkk selepas aku mencari fail makcik google ini yg aku jumpa...~~~tadaa

Dr. Norashikin menyatakan bahawa ubatan dalam kemoterapi sahaja boleh memberi kesan kepada susu ibu.. ubatan yang lain tidak memberi kesan kepada susu ibu. Ini kerana setiap apa yang dimakan untuk ibu akan ditapis sebelum disalurkan kepada susu ibu. So, kalau demam, selesema, takde masalah untuk ambil ubat-ubatan.

No comments:

Post a Comment