Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, October 26, 2011

letihnyaaa keja harini...

wowwwww penat sgt2 harini keja..buat jhb nite stop 1st day pada kl pegi phuket pastu patah balik k.l transit almost 2hour+ waktu nie sempat la aku pegi pump jap hehe dpt la dlm 6oz :-) then pegi johor nite stop dekat sana ishhhh nite stop kat jb ni paling aku benci korang bkn apa kununnya hotel ni ada Cik P~un,adik T_ y_l..dan mcm2 la the most haunted in domestik hotel la..ehmm tap mak ok jer nyahhh hehe baca ayat kursi byk2 hembus kiri kanan mak tidooo lerrr...kebesokan harinya dh nk kena bgun wake-up call aku kul 5am tap aku kena bgun awl dr wke-up call yerla mak ni terhegeh2 juga nk siap make-up buat rambut haa sejak skg ada aktiviti baru megepam susu sebelum turun buat briefing so aku kena la bgun dlm kul 0415 so bila wke-up call tu aku dah siap rmbut+make-up then leh pump susu so harini pagi dpt la dlm 8oz kurng skit production lately mayb penat or kadang2 aku skip pump..then bermula la hari kedua aku from j.b fly to kul transit la dlm 1.30hour mcm tu, aku apa lagi dgn pantas pegi mengepam nasib la x change aircraf kalau change aircraf mmg xsempat aku nk pump :(..lega dpt pump pastu aku pon tke off ker labuan flight agak penuh gak ingatkan Deepavali semua org dok umah layan citer Tamil ada gakkk yg nk travel nie"merungut sorng2"!!!hehe..smbung balik, pastu pada labuan fly pula pegi Kota kinabalu(bki) mai aiii masa kapal tgh desend(kapal turun or nk dekat landing)Cik Boops dh mula sakit aihh cepat pula susu penuh nie..xper2 nnt smp Bki aku kena pegi pump ni nasib baik la ada transit lagi 1.30 so habis abg cleaner cuci toilet aku pon memulakn operasi mengepam wahhh bru rasa lega,then aku fly back tu kul landing almost 1700(5ptg) mmg penat gila sementara nk smp umah semua dh almost 7pm haaa korng byangkn la make-up aku ni berapa jam hehe....but syukur walpon flight ni agak letih alhamdullh aku masih diberi peluang oleh Nya untk membuat stock aku hehe :-) so total yg aku dpt untuk single nite stop jhb ni dlm 43oz ok la xbyk sgt target aku atleast sehari 25 to30oz tap sbb selalu skip pump itu yg drop kekadang..but atleast somethg then nothng kan..pastu best part aku smp umah susu ku terfrozen dgn eloknya dlm cooler bag aku tu sbb awal2 lagi aku dah pau abang catering dry ice lalalala....ok la korng takat sini jer aku update penat sgt make-up pon lom remove lagi ni..p/s miss zyad so much xsabar next week nk blk penang jumpa dia..(^-*)

2 comments: