Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, December 19, 2011

being busy this week...

hello mummy semua i just came back from penang smlm,so pagi tadi fly pegi yangon ptg dh blk umah tap teringat sgt dekat si tecik zyad,sbb kena tggl dia kali ni untuk 5days coz aku ada trip..ehm as usual mmg sad setiap kali nk berjauhan dgn dia selalunya dia akan hantar aku pergi airport so masa time aku dgn hubby nk masuk departure hall bapa aku tgh dukung areef then dia terus terpa dekat aku mcm nk aku dukung dia sgt2 kesian xsmp hati so aku dukung dia..final call for bording dah bergema then bila aku nk pas dia dekat bapa aku dia xnk pegi jenuh pujuk then dia nk pegi but i told my dad bila dh dukung dia bawa dia pegi jauh2 cepat2 supaya dia xnmpk aku pergi kesian zyad dia dh mula mengerti erti aku jauh dgn dia..setiap kali before aku blk dia suka sgt renung muka aku bila dlm keta on the way ker airport dia akan minum susu aku lama2 kadng2 tu dia nk ngempeng jer xminum pon tap aku xkisah pon sbb kesian dia selalu kena tggl xleh nk direct nenen dgn aku mcm baby lain hari2 leh jumpa mummy diorg n nenen sob sob xper la janji dia masih nk direct BF dgn aku pon dah besar rahmat ok mummy semua aku penat sgt2 nk save energy besok pagi nk bgun nk pack brang for my 4days trip so im not gonna update my blog agak lama skit sbb busy nnt kalau ada kesempatan ker aku update lagi..hope perjalanan mengepam aku untuk this trip sempurna amin....:-)

No comments:

Post a Comment