Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, December 16, 2011

HappY WeeKnD Uallssss

morning to all mummy's sedapnya dpt hirup udara kat penang ni,celik mata jer sitecik zyad dah ada sebelah n actually dia yg tolong kejutkan hehe kalau tak comphem ammi masih dlm lala land dream lagi hehe..pagi2 tadi bangun dah terbau durian OMG sedapnya terus masuk dapur then tgk ada durian dalam satu beg plastic besar terkejut gak sbb semlm masa aku tido xder sapa pon bawa or beli durian rupa-rupanya adik ipar aku dtg hantar tgh mlm semlm...ya allah heaven nyer dpt mkn durian pagi2 sambil lom gosok gigi ahahah pengotor aku ni ahaaa xkisah sbb kalau kt kl jgn harap la aku dpt mkn sbb Mr.Hubby aku mmg xleh bau or mkn durian dia mmg anti dgn durian ni pernah sekali dia ckp aku kalau mkn durian aku kena tido luar ahaha jahat kan..aku xkisah bedal gak..hehe owhh ya si areef zyad sekarang ni dah pandai menari2 kemain dia kalau dengar lagu mesti nk goyang2 badan dia..pastu dia ada satu perangai bila dia tgk muka aku selalu mcm xnk lepas dia nnt renungggg lama2 sampai kdng2 aku xleh hilang dr pandagan mata dia mayb sebb aku selalu tggl dia kot..smp ada satu ayat yg dikeluarkan oleh mak aku setiap kali zyad renung aku mesti my mom akan kata "tudiaaaa dia tgk ammi dia mcm tgk bulan"hehe sian zyad kan kadang2 celik mata ammi hilang kadang2 celik mata ammi ada..:-(
so cuti aku actually 2days off jer tap rasa mcm kejap sgt dah nk kena blk nk ambik mc mcm dh byk  pula hehe so mayb ambik EL ahaha xkisah la janji leh duduk dgn zyad 1 more day +mlm ni nk bawa my dad pegi celebrate belated b'day dia sbb baru ni b'day my dad semua ank2 xder dgn dia kesian so ni aku blk alang2 hubby ckp nk bwa dia pegi dinner mana2..ok ualls nk kasi zyad mandi kejap dah masam2 dah ank aku ni...



No comments:

Post a Comment