Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, December 12, 2011

Pagi yg areef zyad tiada disisi...

Pagi ni aku bgun terus toleh tgk katil areef dlm hati eh kenapa anak aku ni diam xbgun2 lagi sbb kalau tak pagi2 dia la wake-up call untuk aku n hubby,teringat muka dia bila bgun tido yg suka tersegeh sambil puting dlm mulut pastu cara dia kejut aku dgn tarik2 rambut aku sbb katil dia seblah jer dgn katil aku hehe.. rupanya aku lupa dia  dah blk penang dgn my parents semalam dlm kotak fikiran ku rasa mcm dia masih disisi aku so sebab lelap tido sgt semlm aku bgun terus baju dah basah uhukssss sad sbb areef xder kalau tak dia yg tolang kosongkan cik B aku nie tiap2 mlm bgun pagi pon cik B xla berat mcm pagi ni,so aku bgun terus masuk dapur buat anmum lacta minum pastu pikiran aku ni asyik rasa dia dgn aku terus lari masuk bilik tgk katil areef masyallah dia kan tiada dh blk pada smlm umah my parents bila tgk katil dia ya allah sedih sgt2 tgk dia xder dlm tu..so aku pujuk diri sendri "xper la aini kejap jer nnt jumpa lagi"so aku pegi pump dpt la dlm 10oz mcm tu untuk pagi ini..~mode::sedih sgt2 hope susu xdrop...

2 comments:

  1. sedih kn...terpaksa berpisah ngn bby...kagum dgn u..terbang ke sana ke mari..maintain bF bby...!!
    i pon bF n bby i dh 10++..

    ReplyDelete
  2. hello nora mmg sedih ibu mana xsedih nk tggl ank sedngkan kalau keja opis tggl ank sekejap pon dh miss ni apatah i keja mcm ni ditambh ank xtggl dgn i lagi sedh tap xper niat dihati nk mencari rezeki itu yg membuatkn kita kuat kan..:)

    ReplyDelete