Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, December 15, 2011

just be back from single nite stop

hello mummy semua sorry yesterday xdpt update blog nie sbb aku kena keja al maklum la aku jrng bawa lappy pegi keje sbb berat beg nie,so aku buat single nite stop penang means tido semlm dekat penang so apa lagi harus lah bawa si kecik zyad tido hotel sekali dgn aku walaupon kejap jer atleast aku dpt jumpa dia,kemain excited si zyad tgk ammi zyad dh pandai kenal org tunjuk protes marah+merajuk hehe funny bdk umur 9mnth+dh pandai ada perasaan..owh ya lupa pula nk cerita before sampai penang aku buat flight lain dulu 3sector from early morning kul 6am pick-up so  from kl--->saigon--->kl---penang smp png pon dah kul 6ptg then harini aku buat penang--->kl--->hanoi--->kl wahh long day kan bst part aku xpump pon sepanjang masa duty ni sbb mmg xder time langsung nk pump la nasib mlm n pagi before aku fly zyad dah minum puas2 smp cik B ringan or agak kosong so total aku xpump almost 13hour lama kan uallss masa buat hanoi flt tu mula ingt nk pump tapi memandangkan Q kat toilet kemain panjang terus xjadi nk pump aku simpan jer niat tuh..so bila blk umah apa lagi 1st things aku buat buka uniform make-up pon xremove rambut pon xbukak terus capai pump sambil layan fb+update blog aku ni ok mummy's gtg nk shower+kemas umah insyallah besok kalau xder apa2 nk fly to penang visit my areef zyad
p/s---->so sorry kalau aku jarang update blog sgt sbb aku selalu busy...ok tata..:-)

No comments:

Post a Comment