Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, December 27, 2011

Sgt2 mengcabar lately!!!!!!

hello mummy semua sorry lama xupdate my blog so busy this lately nie pon curi2 tulis aku penat sagt2 this lately dgn roster yg sgt2 pack+nk curi time spending with my little zyad n family lagi..on that day im doing 5days trip owhh ya trip ini  adalah trip yg sgt2 mengcabar sebab aku buat byk sector dlm sehari!!!owh ya byk sector means sehari we all akan travel byk negeri pada suatu negeri ker negeri lain tap flt time ada yg short ada yg long, example:: pagi breakfast di kl lunch di kota kinabalu dinner di kuching  mcm ni la keje aku hari2 cuma berlainan destinasi jer..so skg musim school holiday all flight consider penuh so bila flight penuh alamaknya keja sampai landing la kadang2 nk mkn pon xsempat apatah lagi nk mengepam so this trip EBM untuk zyad mmg xbyk sgt boleh dikatakan sehari aku hnya dpt pump 2-3 times jer ada samapi exit 10hours mmg engorge gila la time tu hanya allah tau mmg susah lately aku rasa sgt2 mengcabar untuk aku :-(
After balik dari 5days trip mak aku dtg kl saja datang nk melawat cucu lagi satu anak abang aku dekat seremban so boleh la aku spend time dgn si zyad walapon penat balik keja lepas tgk muka dia hilang semua penat but itu cuma perasaan aku indeed body aku skg tengah menujukkan aku sgt exhausted dgn tanda2 aku susu semakin drop selsema xyah ckp la xcukup tido jer hidung aku ni nnt melelah la!!!actually mommy's, to be honest i never get enough rest since aku deliver zyad xpernah dpt cukup tido sdngkan dulu kalau night stop mana2 aku leh tido kat hotel tu smp wake-up call pegi kerja pon fresh tap skg wlpon zyad xder dgn aku aku tetap kena bgun waktu2 tertentu untuk megepam susu!!!penat xyah ckp la kan tap anak punya pasal apa pon kita sanggup berkorban kan kan??hehe..is ok for me hanya susu ku ini yg menjadikan aku dan zyad tiada jurang dia sentisa mahu direct BF dgn aku walpon kdng2 hnya seminggu or 2wks sekali berjumpa alhamdullh Allah sentiasa disisi aku untuk mudahkan urusan penyusuan aku ini..ok nnt aku update lagi yer..

1 comment: