Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Saturday, December 17, 2011

Perangai Pelik Aku..!!

tadi pegi dinner dgn my family as i said nk celebrate my dad birthday so pegi la mkn2 sdng aku mkn ada la 2 org mamat waiter ni asyik nk main dgn areef aku xkisah la bila main jauh2 tu sbb ank aku ni mmg agak kepo hehe dia suka sgt tgk org sekeliling dia pastu mamat tu xsemena2 dtg nk dukung ank aku tettttt..aku pon mcm xkan marah kot aku bg la kejap pastu semua workers dekat situ keluar nk main2 dgn ank aku ok fine xper lagi tap aku paling pantang bila org yg xkenal nk cium ank aku haiihh ni mmg mak pantng sgt2..diorg kiss ank aku hubby aku tgan bawah meja dh cuit suruh aku pegi ambik areef muka dia pon dah lain so aku pegi ambil la moral of the story aku xsuka sgt org yg xberapa kenal nk pegang ank aku kalau diorg kiss2 lagi aku pantang tah mana2 bakteria dibawanya..yerla aku pon kerap deal dgn org2 gak bila aku nmpk kdng2 ank pax(penumpang)yg cute2 im not event touch diorg sbb stgh org xsuka org yg xkenal sentuh ank diorg tmbh2 owang putih ni semua diaorg mmg sgt pantang kalau teringin sgt pon aku hanya akan pegang baby tu atas baju xsentuh pon kulit baby tu kalau nk dukung mmg jarang sekali la kan sbb aku respect parents tu tap bila org kt m'sia ni senang lenang jer nk pegang2 ank org xkisah la kalau org nk kta aku ngada2 or pelik kan..i believe byk mummy kt luar sana pon mcm ni kan..next time aku kena firm skit say NO to people..yg aku xkenal kan or cari helah yg dia xperlu dukung pon ank aku..hehe akisah la apa org nk kata...

1 comment:

  1. dear.. me too...tak suka org yg kita tak kenal 'bwk lari' anak kita tu..risau lah..silap2 terus dibwak lari.haruuuu...

    ReplyDelete