Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, December 12, 2011

sedih sgt2

Ya Allah sedih sgt2 kena berpisah dgn areef lagi setiap kali aku tggl dia aku rasa sedih mcm lost satu benda yg bermakna sgt dlm hidup..ehmm aku cuti dlm 6days so sempat la areef tggl dgn aku dekt kl dlm 5days coz my mom pergi sarawak..so mlm tadi my mom dah balik so diorg nk ambil areef bawa blk ke penang..aku pon hantar la areef ke LCCT,my mom blk dgn my cousin they drive back so masa smp di lcct tu bapa aku terus terpa ambil areef dlm keta time tu dia tgh tido so bila bapa aku ambil areef dia mcm agak blur2 skit kesian sgt tgk muka dia time tu sebak aku tgk..after tht bapa aku terus bwa areef masuk keta diorg nk blk a.s.a.p mmg dh xsmpt nk manje manje dgn dia..bila keta cousin aku jln aku nmpk areef cr aku dia toleh keblkng sambil keta tu  hilang dr pandngan mata aku ya allah sedih sgt2 dlm happy2 tetiba areef dh xder..so bila blk umah byk sgt mainan dia ada kat hall umah baju bekas tadi dia pakai seblm keluar umah....nikmat sgt bila cium baju bekas ank aku pakai bau wangi sgt bg aku hilang rindu pada areef..bila masuk bilik tido tgk katil dia pon bg aku rasa mcm nak nagis gila!! aihhh boleh meroyan mcm ni...Dear Allah kuatkanlah semagat aku ini kental kan lah jiwa dan raga ku ini sesungghnya hanya engkau yg aku ada...Amin..

2 comments:

  1. dear.....sedihnya rin baca...sabar yer...semua utk areef kan..n dia pun in good hands kan...tabahkan hatimu :)

    ReplyDelete
  2. rin mmg said sagt2 setiap kali nk tggl dia masyallah hanya allh tahu perasaan mcm hilng sesuatu bnda paling berhrga...

    ReplyDelete